Συνάντηση Πεζοπόρων και Κοπή Πίτας από το ΚΕΠ Υγείας Δήμου Ρήγα Φεραίου και τον σύλλογο Δρομέων υγείας Βόλου ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ


Το ΚΕΠ Υγείας του Δήμου Ρήγα Φεραίου με το σύλλογο Δρομέων υγείας Βόλου ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ πραγματοποίησαν εκδήλωση στις 12/01/2026 στο καφέ ¨4 Εποχές¨ συγκεντρώνοντας όλους τους πεζοπόρους που ακολουθούν τη δράση των πεζοποριών της Δευτέρας .

Έγινε η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας οι υπεύθυνοι της διοργάνωσης Χασιώτη Αντωνία και Κώστας Κυριαζής ευχήθηκαν καλές πεζοπορίες τονίζοντας ότι ο αθλητισμός ενώνει.


Στη συνέχεια έγινε προβολή video με αποσπάσματα των πεζοποριών της περασμένηςχρονιάς. Το φλουρί κέρδισε ο κ Στέργιος Γκαρέλιας .

Ευχαριστούμε όλους τους περιπατητές για τη συμμετοχή τους στις δράσεις μας και σε όσους μας τίμησαν χθες με τη παρουσία 
📅 4 & 5 Ιουλίου

Δρακόλιμνη Τύμφης

Μια συγκλονιστική αλπική εξόρμηση με τη «Γαία Μονοπάτια»

⚠️ Περιορισμένες θέσεις: Αυστηρά έως 10 άτομα

Κράτηση Θέσης

Αναζητηση Ροή...


Ακολουθήστε μας FACEBOOK - INSTAGRAM

Slow-Fashion is always in fashion

narturaa.com

Γίνε η Φωνή των Μονοπατιών!

Κάνε αίτηση ως Blogger στο Pezoporontas.com

Το Μπαλκόνι Του Όρλιακα