Σέιχ Σου-Μονοπάτι Μ2-Μ6 : Συνεχίζεται η εγκατάλειψη και η υποβάθμιση του Μ2-Μ6. Φαίνεται ότι η συντήρηση των μονοπατιών δεν είναι στις προτεραιότητες των αρμόδιων αρχών.
Οι φωτό από μέλος της Επιτροπής Προστασίας του Σέιχ Σου.
Σέιχ Σου-Μονοπάτι Μ2-Μ6 : Συνεχίζεται η εγκατάλειψη και η υποβάθμιση του Μ2-Μ6. Φαίνεται ότι η συντήρηση των μονοπατιών δεν είναι στις προτεραιότητες των αρμόδιων αρχών.
Οι φωτό από μέλος της Επιτροπής Προστασίας του Σέιχ Σου.
Μια συγκλονιστική αλπική εξόρμηση με τη «Γαία Μονοπάτια»
⚠️ Περιορισμένες θέσεις: Αυστηρά έως 10 άτομα
Κράτηση ΘέσηςΚάνε αίτηση ως Blogger στο Pezoporontas.com