Σέιχ Σου-Μονοπάτι Μ2-Μ6 : Συνεχίζεται η εγκατάλειψη και η υποβάθμιση του Μ2-Μ6.

 


Σέιχ Σου-Μονοπάτι Μ2-Μ6 : Συνεχίζεται η εγκατάλειψη και η υποβάθμιση του Μ2-Μ6. Φαίνεται ότι η συντήρηση των μονοπατιών δεν είναι στις προτεραιότητες των αρμόδιων αρχών.

Οι φωτό από μέλος της Επιτροπής Προστασίας του Σέιχ Σου.

📅 4 & 5 Ιουλίου

Δρακόλιμνη Τύμφης

Μια συγκλονιστική αλπική εξόρμηση με τη «Γαία Μονοπάτια»

⚠️ Περιορισμένες θέσεις: Αυστηρά έως 10 άτομα

Κράτηση Θέσης

Αναζητηση μονοπατιων...


Ακολουθήστε μας FACEBOOK - INSTAGRAM

Slow-Fashion is always in fashion

narturaa.com

Γίνε η Φωνή των Μονοπατιών!

Κάνε αίτηση ως Blogger στο Pezoporontas.com

Το Μπαλκόνι Του Όρλιακα